Tiedote 14.3.2016

Vapaa julkaistavaksi

asenne-maaliskuu-05178
Alisa Wilska / Suusta Suuhun ja Natalia Tolmatsova / White Trash Disease. Kuva: Sami Jämsén

 

White Trash Disease –blogi osaksi Asennemediaa

Yhdeksän itsenäisen bloggaajan verkostona tammikuussa 2015 aloittanut Asennemedia kaksinkertaisti lukijamääränsä vuoden loppuun mennessä. Tämän kevään merkittävin uutinen on Natalia Tolmatsovan luotsaaman White Trash Disease -blogin liittyminen Asennemediaan 23.4. alkaen. Vuonna 2011 aloitettu blogi on kuulunut toukokuusta 2013 lähtien A-lehtien Lily-blogiportaaliin:

Perustin White Trash Diseasen vuonna 2011 ja olen päässyt seuraamaan blogikentän kehittymistä niin bloggaajana kuin media-alan ammattilaisena. Viidessä vuodessa blogit ovat kehittyneet ammattimaisiksi, monikanavaisiksi julkaisuiksi ja henkilöbrändit korostuvat yhä voimakkaammin. Koen, että siirtyminen oman domainin alle antaa minulle valmiudet rakentaa blogistani entistä vahvemman brändin”, Tolmatsova kertoo.

Joulukuussa 2015 PR- ja viestintätoimisto Mellakka Helsinki nimitti Tolmatsovan digitaalisten viestintä- ja PR-ratkaisujen suunnittelijaksi. Aiemmin Tolmatsova on työskennellyt muun muassa A-lehdissä digituottajana. Tolmatsova hehkuttaa uusia tuulia:

Blogini suosion salaisuus on jatkuva kehittyminen ja kasvaminen minun mukanani. Tällä hetkellä suosittuja teemoja ovat muun muassa ruoka ja sisustus. Tavoitteenani on jatkossa tehdä yhä laajempia ja kekseliäämpiä yhteistyökokonaisuuksia ja tämä on juuri se syy, miksi halusin liittyä Asennemedian jengiin. Asennemedia on raikas tuulahdus mediakentässä ja olen todella innoissani tulevaisuuden kuvioista!

Asennemedia on löytänyt ideaalikokonsa

Asennemedian toinen kiinnitys kevääseen on Alisa Wilskan Suusta Suuhun -ruokablogi. Wilska lähtee itsenäiselle blogiuralleen Maku-lehden bloggaajan paikalta. Kevään blogikiinnityksien jälkeen Asennemedian verkosto tavoittaa noin 110 000 uniikkia lukijaa ja tarjoaa vaikuttavan bloggaajakattauksen blogimaailman ammattilaisilta. Natalia Tolmatsova liittyy Asennemedian riveihin 23.4. ja Alisa Wilska 1.5.2016.

Asennemedian toimitusjohtaja Ulla Vartiainen kommentoi uusien blogien kasvattavan Asennemedian ideaalikokoonsa:

”Asenteen valtteja ovat ketteränkokoinen, selkeä ja harkittu bloggaajapaketti, josta seuraa kokonaisuutena tasokkaampi laatu ja sisältö. Asennemedia tarjoaa uusia ideoita, joustavuutta ja myös bloggaajien suuntaan reilut ja järkevät toimintatavat. Asennemedia on pikkuhiljaa löytämässä ideaalikokonsa”, kertoo Vartiainen.

Lisätiedot:

Ulla Vartiainen
Asennemedia
ulla@asennemedia.fi
+35850 3239626

www.asennemedia.fi