Tiedote 20.11.2018

Hanna Väyrynen, Strictly Style. Kuva: Metti Forssell

Hanna Väyrysen Strictly Style -blogi siirtyy Asennemedialle. Aikaisemmin Asennemedia on  vastannut Hanna Väyrysen ja Metti Forssellin suositun Metti & Hanna -podcastin tuotannosta ja myynnistä.

Suomen suosituimpiin lifestyle-vaikuttajiin lukeutuva Hanna Väyrynen ja hänen vankalla ammattitaidolla luotsaamansa Strictly Style -blogi siirtyy Asennemedian edustukseen 20.11.2018. Hanna on toiminut täyspäiväisenä bloggaajana ja sosiaalisen median sisällöntuottajana jo seitsemän vuoden ajan.

”Olen iloinen saadessani siirtyä Asennemedian osaavaan porukkaan. Asennemedia on aikaisemmin vastannut podcast-mediamme tuotannosta ja myynnistä, tämän vuoksi olen saanut tehdä heidän kanssaan jo pidemmän aikaa yhteistyötä. Yhdessä työskentely on sujunut saumattomasti ja ajatus laajemmasta yhteistyöstä on kytenyt jo pitkään. Olen toiminut täysipäiväisenä bloggaajana ja sosiaalisen median sisällöntuottajana jo seitsemän vuoden ajan. Siinä ajassa ala on muuttunut valtavasti.

Vaikuttajamarkkinointi on nykyään paljon monikanavaisempaa ja tuotantoa tarvitaan entistä nopeammalla tahdilla. Asennemedian edustamat vaikuttajat ovat monikanavaisen sisällöntuotannon edelläkävijöitä. Innovatiivinen ajattelu, intohimoinen tekeminen, alan monipuolisuuden ymmärrys sekä pienen organisaation ketteryys ja taito vastata nopeasti haasteisiin olivat painavimpia syitä, miksi koin Asennemedian parhaana kumppanina kanavilleni. Ja toki siksi, että Asenteen jengi on täynnä upeita ihmisiä erinomaisella asenteella. On kunnia olla osa asennejengiä!” Hanna hehkuttaa.

 

Laadukasta sisältöä kanavariippumattomasti

”Olemme todella innoissamme siitä, että saamme Hannan kaikki kanavat edustukseemme ja pääsemme suunnittelemaan ja toteuttamaan hänen kanssaan entistä laajempia kokonaisuuksia. Hannalla on erittäin vahva henkilöbrändi ja näen, että yhdessä meillä valtavasti mahdollisuuksia. Asennemedian visiona on vastata edustamiemme vaikuttajien koko henkilöbrändistä kanavariippumattomasti. Näin pääsemme suunnittelemaan ja tarjoamaan entistä laajempia, luovempia ja monipuolisempia yhteistöitä”, iloitsee Asennemedian brändijohtaja Anu Makkonen.

Hanna Väyrysen ja Metti Forssellin suosittu Metti & Hanna -podcast on yksi Suomen suosituimmista lifestyle-podcasteista. Podcast kerää viikoittain yli kymmentuhatta kuuntelijaa. Hannan Strictly Style -blogi tavoittaa viikoittain 15000 sitoutunutta lukijaa.

”Vaikuttajamarkkinointi on tullut jäädäkseen ja kuluttajien huomio ansaitaan laadukkailla sisällöillä. Alan tulevaisuus näyttää kirkkaalta ja olemme iloksemme saaneet kuulla usealta eri suunnalta, että markkinointipanostukset vaikuttajamarkkinointiin kasvavat merkittävästi vuonna 2019. Lisäksi vaikuttajamarkkinointi on yhä keskeisempi osa yritysten markkinointiviestintää ja markkinoinnin kokonaisstrategiaa”, Makkonen paljastaa.

 

Lisätiedot:

Anu Makkonen
Asennemedia
anu@asennemedia.fi
+358 40 5954777

Asennemedia on vuonna 2015 perustettu vaikuttajamarkkinointitoimisto, joka edustaa nykypäivän tärkeimpiä mielipidevaikuttajia, monikanavaisiksi henkilöbrändeiksi kasvaneita bloggaajia ja podcastaajia. Asennemedia tavoittaa sosiaalisen median sekä yhteensä 28 blogin ja podcastin kautta 180 000 suomalaista viikottain

www.asennemedia.fi