Tiedote 4.3.2019

Kiira Korpi-Borges ja Petra Wettenranta

Suomalainen XZ-hiustenhoitosarja on valinnut New Yorkissa asuvat suomalaissisaret, hyvinvointibloggaaja Petra Wettenrannan ja taitoluistelun viisinkertaisen suomenmestarin, psykologian opiskelija Kiira Korven brändilähettiläikseen vuodeksi 2019.

XZ-hiustenhoitosarjan tähtäimessä on siirtyä tänä vuonna kampanjaluontoisista yhteistöistä jatkuvampaan vaikuttajayhteistyöhön. Petra ja Kiira tuovat XZ-hiustenhoitosarjalle näkyvyyttä monikanavaisesti ja yhteistyön tavoitteena on vaikuttaa positiivisesti XZ-tuotteiden brändimielikuvaan. XZ tulee olemaan vahvasti läsnä sisarusten sosiaalisen median kanavissa ja yhteistyö näkyy laajemmin myös muussa mediassa. Yhteistyön päämääränä on saada täysin uusia kuluttajia XZ-tuotteiden pariin. Kampanjan suunnittelusta vastaa vaikuttajamarkkinointitoimisto Asennemedia.

 

Brändilähettiläiden avulla pois kampanjaluontoisesta yhteistyöstä

“Etsimme Suomen myydyimmälle shampoomerkille XZ:lle pidempiaikaista vaikuttajakumppania. Petra ja Kiira ovat fiksuja suomalaisia nuoria naisia, jotka elävät tällä hetkellä mielenkiintoista opiskelija-arkea New Yorkissa. Positiivinen asenne ja terveelliset elämäntavat tekevät Petrasta ja Kiirasta meille loistavia yhteistyökumppaneita. Arvostamme myös aitoa asennetta ja kiinnostusta tuotteitamme kohtaan”, paljastaa Bernerin XZ-tuotebrändistä vastaava brand manager Elina Seppänen.

Yhteistyö alkaa maanantaina 4.3. ja jatkuu vuoden 2019 loppuun saakka. Ensimmäisenä fokuksessa on XZ:n äskettäin lanseeraama suomalaisiin luonnon raaka-aineisiin pohjautuva XZ Natura-hiustenhoitosarja. Natura-sarjan tuotteet ovat vegaanisia ja biohajoavia, ja ne on pakattu kierrätettäviin, reilun kokoisiin pumppupulloihin.

Me siskokset olemme kiitollisia, että saamme tehdä töitä kimpassa XZ:n kanssa! XZ-brändissä yhdistyy kotimainen vankka ja pitkä osaaminen vuosikymmenten takaa sekä ajan hermolla toimiminen liittyen tuotekehitykseen, ympäristöystävällisyyteen ja designiin. Meille on tärkeää, että XZ-brändin ja meidän arvot kohtaavat, ja senkin takia yhteistyö tuntuu luontevalta. Odotamme innolla, että pääsemme kunnolla testaamaan kaikkia tuotteita ja jakamaan hiusvinkkejämme suomalaisille. Ulkomailla asuessamme arvostuksemme kotimaisia ja luotettavia tuotteita kohtaan on kasvanut entisestään“, Petra ja Kiira iloitsevat.

 

Brand match – avain onnistuneeseen yhteistyöhön

Kun vaikuttajan ja mainostavan yrityksen brand matchista on huolehdittu, brändilähettiläät ja pitkäkestoiset yhteistyöt vaikuttajan kanssa tuovat mainostavalle brändille lukuisia etuja. Pitkäkestoisessa yhteistyössä brändi vilahtelee usein myös vaikuttajan orgaanisissa sisällöissä ja suosittelu on aitoa ja uskottavaa. Kiira ja Petra ovat täydellinen brand match kotimaiselle XZ-hiustenhoitosarjalle“, kertoo Asennemedian toimitusjohtaja Ulla Vartiainen.

 

XZ on ollut osa suomalaista arkea jo yli 60 vuoden ajan. Tänä päivänä XZ-tuoteperheeseen kuuluu yli 40 erilaista shampoota, hiushoitoa, tehohoitoa, öljyhoitoa ja muotoilutuotetta koko perheen tarpeisiin. Suomalaisten hiusten ehdoilla kehitetyt XZ-shampoot ja -hoitoaineet valmistetaan Heinävedellä.

 

Lisätiedot:

Ulla Vartiainen
Toimitusjohtaja, Asennemedia
ulla@asennemedia.fi
+358 50 3239626

Asennemedia on vuonna 2015 perustettu vaikuttajamarkkinointitoimisto, joka edustaa nykypäivän tärkeimpiä mielipidevaikuttajia, monikanavaisiksi henkilöbrändeiksi kasvaneita bloggaajia ja podcastaajia. Asennemedia tavoittaa sosiaalisen median sekä yhteensä 28 blogin ja podcastin kautta jo yli 200 000 suomalaista viikoittain.

www.asennemedia.fi