Tiedote 22.9.2019

Joel Harkimo. Kuva: Sam Jamsen.

Joel Harkimo aloittaa keskusteluohjelmatyyppisen podcastin Asennemedian agentuurissa. Jokaisessa jaksossa on kiinnostava, vaihtuva vieras, joka kertoo koskettavia tarinoita omasta elämästään. Ensimmäisessä jaksossa kuullaan Mikko Leppilammen ajatuksia muun muassa isyydestä, kirjallisuudesta ja ihmisenä kasvamisesta.

Aina väitetään, että miehet eivät puhu syvällisesti! Itse olen aina ollut todella kiinnostunut ihmisistä, heidän ajatuksistaan ja ennen kaikkea heidän kokemuksistaan“, sanoo Joel Harkimo. ”Nykypäivän keskustelukulttuuri on todella polarisoitunutta ja aina nousee esiin me vastaan noi -ajattelu”, hän jatkaa.

Kun hypätään pintaa syvemmälle, ollaan avoimempia ja ymmärretään paremmin muita ja heidän ajatuksiaan. Olen todella innoissani tästä projektista ja odotan malttamattomana, että pääsen kuulemaan mahtavien vieraideni tarinoita”, Harkimo toteaa.

Sulamispisteen kaltaiselle podcastille on tilausta laadukkaan keskustelun kaipuun kasvaessa”, kertoo Asennemedian strategi Noora Kunttu. ”Empatia, kiltteys ja pyrkimys aitoon ymmärrykseen ja vuorovaikutukseen ovat tervetullutta vaihtelua tämän ajan varsin kärkkääseen keskusteluun”, Kunttu jatkaa.

Sulamispiste-podcastin ensimmäisenä vieraana kuullaan Mikko Leppilampea, joka avautuu muun muassa Hollywoodin raadollisesta työkulttuurista ja siitä, millainen hän on ollut isänä. Ensimmäisten vieraiden joukossa ovat myös tubettaja ja radiojuontaja Veronica Verho (Mariieveronica) ja Mikael Jungner. Jokaisen vieraan kanssa käydään syvällisiä keskusteluja elämäntarinoista. Jokaisen jakson lopuksi vieraat saavat Joelilta kirjavinkin ja heiltä kysytään sama kysymys: Mitä muuttaisit maailmassa?

Asennemedian muita podcasteja ovat muun muassa TV-sarja Salatuista elämistä tuttujen Sara Parikan ja Johanna Puhakan Papupata, Pia-Maria Nickströmin ja Hanna Tikanderin Mimmit sijoittaa ja Jenni Rotosen, Petra Soikkelin ja Meri Milashin Afterwork.

Podcastien kulutus jatkaa hurjaa kasvuaan Suomessa. Asennemedian podcasteja on kuunneltu jo yli kuusi miljoonaa kertaa. Asennemedian podcasteja voi kuunnella Acast-sovelluksessa, iTunesissa ja iPhonen omassa podcast-sovelluksessa sekä Spotifyssa. Podcastien keskimääräinen kuunteluaika on 28 minuuttia ja kolmasosa podcastien kuuntelijoista keskittyy ainoastaan podcastin kuunteluun, eikä tee samalla mitään muuta (Radiomedia, 2018). Tämän median parissa vietetään paljon aikaa ja siihen sitoudutaan. Podcastit ovatkin erinomainen tapa luoda tiivis suhde kuluttajaan.

Kuuntele Sulamispiste by Jolle Harkimo -podcastin ensimmäinen jakso tästä.
Lue lisää Sulamispiste by Jolle Harkimo -podcastista tästä.

 

Lisätiedot:

Noora Kunttu
Strategi, Asennemedia Oy
noora@asennemedia.fi
050 323 6752

Asennemedia on vuonna 2015 perustettu vaikuttajamarkkinointitoimisto, joka edustaa nykypäivän tärkeimpiä mielipidevaikuttajia, monikanavaisiksi henkilöbrändeiksi kasvaneita bloggaajia ja podcastaajia. Asennemedia tavoittaa sosiaalisen median sekä yhteensä 28 blogin ja podcastin kautta jo yli 300 000 suomalaista viikoittain.

www.asennemedia.fi