Asennemedian vaikuttajaverkosto laajenee – Mona Blingin ja Irene Naakan feministipodcast sekä Venla Kokkosen Popsessio aloittavat

Äkäpussyiksi itseään kutsuvat Mona Bling ja Irene Naakka aloittavat Kroonisesti ärhäkkä -podcastin Asennemedian alla. Venla Kokkonen haastattelee Suomen suurimpia pop-tähtiä Popsessio-podcastissa. Mukana ovat muun muassa Pyhimys, Alma, Antti Tuisku ja Nelli Matula.

Pitkän linjan toimittajien ja vaikuttajien, Mona Blingin ja Irene Naakan, Kroonisesti ärhäkkä -podcast aloittaa Asennemedian edustuksessa. Podcast käsittelee feministisiä aiheita hauskasti ja mehukkaasti. Bling tuo myös oman henkilöbrändinsä Asennemedian edustukseen.
 
Asennemedian ensimmäisenä transtaustaisena vaikuttajana tuntuu todella hyvältä päästä tekemään töitä Suomen johtavan vaikuttajatoimiston kanssa. Laadukas sisältö, aito meno ja sähäkkä asenne yhdistävät minua ja Asenteen muita vaikuttajia. Uskon, että tarjoan kuitenkin myös paljon uutta. Puhun kanavillani paljon feminismistä, transsukupuolisuudesta ja mielenterveydestä. Lisäksi jaan kevyttä muoti- ja sisustussisältöä sekä paloja elämästäni – niin kohokohdat kuin surut. Odotan perhoset vatsassa yhteistyötä Asennemedian kanssa”, sanoo Bling.

Kuva: Ninni Vidgren

Blingin ja Naakan Kroonisesti ärhäkkä -podcast lähti ajatuksesta, että Suomeen kaivattiin hauskaa, samaistuttavaa ja viihdyttävää podcastia feminismistä. Kroonisesti ärhäkkä on podcast myös siitä, miten selviytyä feministinä deittiviidakossa. Luvassa ei ole siis pelkkää vaahtoamista patriarkaatista, vaan myös mehukkaita treffitarinoita ja suoraa puhetta esimerkiksi seksistä. Naiset lupaavat laittaa itsensä likoon ja lähteä kuulijoiden kanssa matkalle, jolla he kasvavat ihmisinä myös itse. Podcastin jinglen on tehnyt laulaja-lauluntekijä Pimu sekä YleXn Nosteessa-YouTube-realitystä tuttu artisti-tuottaja Noraturi.

Kuva: Sam Jamsen

Kokenut musiikkitoimittaja Venla Kokkonen on aloittanut Popsessio-podcastin 25.2. Vieraina kuullaan muun muassa Antti TuiskuaAlmaaPyhimystä ja Nelli Matulaa.

Olen haaveillut oman musiikkipodin tekemisestä jo monta vuotta, mutta vasta nyt kaikki kolahti paikalleen yhdessä Asennemedian kanssa. Halusin musiikkitoimittajana päästä tekemään jotain uutta. Olen myös todella innoissani, että pääsen tekemään musajournalismia vahvasti oman persoonani kautta. Popsession avulla pääsee sukeltamaan syvälle artistien sielunmaisemaan sekä viihtymään hyvien juttujen parissa”, sanoo Kokkonen.

Asennemedia julkaisee vuonna 2021 useita uusia podcasteja. Podcastien sisällöissä korostuvat viihde ja aiheet, joista voi oppia uutta. Ohjelmisto esitellään jatkossa kausittain sitä varten pidettävänä mediapäivänä. Syksyn 2021 ohjelmisto esitellään alkukesästä. Asennemedian podcasteja kuunnellaan yli miljoona kertaa kuussa. Muita Asennemedian podcasteja ovat muun muassa Jäljillä, Tuplakääk ja Mimmit sijoittaa.

Digitaalisen audion kulutus jatkaa kasvuaan vuonna 2021. Audion merkitys näkyy niin äänikirjojen suosiossa, somejättien tarjoamissa ääniviestivaihtoehdoissa kuin kokonaan uusissa somekanavissakin”, kertoo Asennemedian kehitysjohtaja Noora Kunttu.
Haluamme tarjota seuraajille laadukasta ja suuria tunteita herättävää kuunneltavaa. Mainostajalle podcast on vaikuttavuutensa ansiosta erittäin kiinnostava media”, hän jatkaa.

Asennemedian myynnissä on aloittanut asiakkuusjohtaja Katriina Salonen.
Haluan keskittyä kumppanuuksien syventämiseen ja sitä kautta asiakkuuksien kasvattamiseen. Yritykset voivat käyttää vaikuttajamarkkinointia myyntisuppilon joka vaiheessa. Mitä suunnitelmallisempaa ja yrityksen strategiaan pohjautuvampaa vaikuttajayhteistyö on, sitä tuloksellisempaa se on”, kertoo Salonen.

Kuuntele Kroonisesti ärhäkkä -podcastia joka keskiviikko. Ensimmäinen jakso poikkeuksellisesti maanantaina 8.3. https://www.instagram.com/kroonisestiarhakka/
Kuuntele Popsessiota joka torstai: https://play.acast.com/s/popsessio

Lisätiedot:

Noora Kunttu
Kehitysjohtaja
050 323 6752
noora@asennemedia.fi

Asennemedia on vuonna 2015 perustettu vaikuttajamarkkinointiin erikoistunut mediayhtiö, joka edustaa nykypäivän tärkeimpiä mielipidevaikuttajia, monikanavaisiksi henkilöbrändeiksi kasvaneita bloggaajia ja podcastaajia. Asennemedia tavoittaa sosiaalisen median sekä yhteensä 30 vaikuttajansa kautta jo yli 800 000 suomalaista viikoittain.
www.asennemedia.fi