Podcast-mainostajalle

Kuuntele näytteet podcasteistamme

Mimmit sijoittaa, Minä olen Peppi, Ysäri 4ever & Hei baby

 

Kroonisesti ärhäkkä, Tuplakääk & Toivottomat sinkut

 

Jäljillä, Afterwork & Perjantain parhaat

Miten saisit brändisi kuuluviin niin, että kohderyhmäsi oivaltaisi sen paikan omassa elämässään, inspiroituisi ja valitsisi mieluiten juuri sinun tuotteesi tai palvelusi? Anna meidän auttaa!

Podcast on intiimi ja luottamuksellinen tapa olla vuorovaikutuksessa yleisön kanssa. Vaikuttaminen on Asennemedian ydinosaamista. Joskus oikea ratkaisu on mainosspotti, joskus podcastin vetäjän oma kaupallinen katko ja joskus kokonaan kaupallisen kumppanin ympärille rakennettu jakso. Meiltä saat nämä kaikki. Acast on maailman suurin podcast-yhtiö, ja Asennemedia toimii Acastin edustajana Suomessa.

Miksi mainostaa?

Suurin osa suomalaisista kuuntelijoista puuhailee jotain (esim. kotityöt, liikunta) podcastia kuunnellessaan. Samanaikainen tekeminen korostaa viestin muistamista.

Suomalaiset käyttävät keskimäärin 3 tuntia viikossa podcastien kuunteluun.

66 % suomalaisista podcast-kuuntelijoista suhtautuu mainontaan neutraalisti.

Asennemedian podcasteja kuunnellaan 1,2 miljoonaa kertaa kuukaudessa.

Miten mainostaa?

Podcast-mainos (uutuus)

Maksimissaan 30 sekunnin spotti, joka ajetaan tietylle yleisölle. Esimerkiksi mainostoimiston tai Asennemedian tuottama.

Dynaaminen pre-roll tai mid-roll

Vaikuttajan itsensä asiakkaan briefin mukaan suunnittelema, puhuma ja Asennemedian tuottama mainoskatko. Ajetaan kaikkiin jaksoihin määräajaksi, joko jakson alkuun tai keskelle. Tuotteen tai palvelun on sovittava vaikuttajan omaan elämään.

Kiinteä pre-roll tai mid-roll

Vaikuttajan itsensä asiakkaan briefin mukaan suunnittelema, puhuma ja Asennemedian tuottama mainoskatko. Lisätään yhteen, sovittuun jaksoon pysyvästi, joko jakson alkuun tai keskelle. Tuotteen tai palvelun on sovittava vaikuttajan omaan elämään.

Sisältöjakso

Vaikuttajan itsensä asiakkaan briefin mukaan suunnittelema ja toteuttama, Asennemedian tuottama jakso, jossa huomioidaan läpi jakson asiakkaan tuotetta tai palvelua. Sopii parhaiten isojen, laajojen kokonaisuuksien käsittelyyn ja tuotteen tai palvelun on sovittava vaikuttajan muuhun sisältöön.

Kysy lisää tai pyydä tarjous

Autamme sinua löytämään tuloksellisen ja inspiroivan tavan tavoittaa yleisösi.

Katriina Salonen

account director
+358 44 5656276 
katriina@asennemedia.fi