
Työt
Teemme strategista, luovaa ja monikanavaista vaikuttajamarkkinointia Suomen arvostetuimpien brändien kanssa. Nämäkin projektit on asenteella tehty.
-
Royal 2024
Royal käynnisti suklaisen vuoden 2024 Intohimo-teemalla, jota vaikuttajamarkkinoinninkin tuli luontevasti viestiä. Royal halusi tällä teemalla taltioida ihmisen erilaisia, persoonallisia, kummallisenkin ihania intohimoja. Ratkaistava kysymys kuului: miten intohimon teema herää henkiin vaikuttajien kanavissa kohderyhmää puhuttelevalla tavalla?
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Strategiset
ratkaisut Vaikuttajat
ja kanavat -
Estrella
Asennemedia ja Estrella toteuttivat vaikuttajamarkkinointia monipuolisesti strategisena osana syksyn 2024 kampanjoita. Tavoitteena oli lisätä myyntiä, kasvattaa tuotteiden kokeilua sekä lisätä brändin tunnettuutta.
Strategia muodostui Estrellan brändin ytimestä. Halusimme tehdä yhteistyötä ilon tähden ja innostaen – päästäen ilon irti.
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Strategiset
ratkaisut Vaikuttajat
ja kanavat -
Royal 2023
Asennemedia toteutti marraskuussa 2023 Royalille unelmoimaan kannustavan vaikuttajamarkkinointikampanjan. Kampanjan tavoitteena oli parantaa Royal-suklaan tunnettuutta ja makumielikuvaa. Halusimme kuluttajien näkevän Royalin sellaisena kuin se on – herkullisena ja laadukkaana suklaabrändinä, jonka suklaapatukoita kannattaa kokeilla.
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Strategiset
ratkaisut Vaikuttajat
ja kanavat -
Boozt
Boozt aloitti vaikuttajamarkkinoinnin Suomessa vuonna 2023 ja valitsi yhteistyökumppanikseen Asennemedian. Kumppanuuden tavoitteena oli kasvattaa tunnettuutta ja vahvistaa brändimielikuvaa. Oikeilla vaikuttajavalinnoilla, pitkäjänteisellä brändin rakentamisella ja taidokkaasti toteutetuilla sisällöillä on päästy hienoihin tuloksiin.
suunnittelu Projektin-
hallinta Strategiset
ratkaisut Vaikuttajat
ja kanavat -
HBO Max – And Just Like That…
HBO Maxin ja Tuplakääkin tyylikkäällä brunssilla juhlittiin huippusuositun sarjan toista tuotantokautta. Huipputulokset kertoivat siitä, että vaikuttajat heittäytyivät innokkaasti mukaan rakastettuun teemaan.
hallinta -
Lidl
Olemme saaneet kunnian tehdä Lidlin vaikuttajamarkkinointia jo monen vuoden ajan, ja tällä hetkellä toimimme brändin strategisena vaikuttajamarkkinointikumppanina. Vastaamme osaltamme Lidlin kampanjoiden ja kärkiviestien jalkauttamisesta vaikuttajamarkkinoinnin keinoin sisällöiksi ja elämyksiksi. Pitkään jatkuneen yhteistyömme varrella olemme saaneet toteuttaa lukemattomia kampanjoita osana Lidlin markkinointia.
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Strategiset
ratkaisut Vaikuttajat
ja kanavat -
ORION
Asennemedia on Orionin vaikuttajamarkkinointikumppani vuonna 2023. Tahdoimme toteuttaa asiakkaalle vaikuttavan, elämänmakuisen ja monikanavaisen kokonaisuuden, joka puhuttelee sekä seuraajaa että sisällöntuottajaa. Luova tiimimme suunnitteli brändin vaikuttajamarkkinointiin sen sesonkituotteita ja myyntistrategiaa tukevat teemat. Niiden ympärille on helppo tuottaa sitouttavaa ja kuluttajien tarpeeseen vastaavaa sisältöä kuukaudesta toiseen.
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Strategiset
ratkaisut Vaikuttajat
ja kanavat -
suunnittelu Projektin-
hallinta Strategiset
ratkaisut Vaikuttajat
ja kanavat -
LINDEX – INTO NATURE
Vuonna 2022 toteutetussa Into Nature -kampanjassa esiteltiin Lindexin laadukasta syysmallistoa, jossa yhdistyivät kerroksellisuus, toiminnallinen laatu ja ajaton suunnittelu. Vaikuttajat onnistuivat täyttämään kampanjan tavoitteet: sisällöt ohjasivat tehokkaasti verkkokauppaan ja inspiroivat tyylikkään syysulkoilun pariin.
hallinta Vaikuttajat
ja kanavat -
RFSU – Sexth Sense
RFSU lanseerasi syksyllä 2022 Sexth Sense -seksivälinesarjan sekä uudenlaiset audio-käyttöohjeet tuotteille. Audio-käyttöohjeiden lukijaääniksi valittiin kuusi erilaista ja upeaa persoonaa: Joonas Pesonen, Meri Milash, Jenni Rotonen, Panu Vauhkonen, Antti Reini sekä Sanna Majuri. Uusien tuotteiden ja konseptin lanseerausta tuettiin vaikuttajamarkkinointikampanjalla Instagramissa.
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Vaikuttajat
ja kanavat -
VAASAN – ROOSA NAUHA
Markkinoinnin tavoitteena oli kannustaa ihmisiä tekemään hyvää sekä osallistumaan leipomotuotteilla Roosa nauha -keräykseen. Vaikuttajien toivottiin nostavan kampanjan viestiä ”Hyvä teko maistuu hyvältä” ja toteuttavan omissa kanavissaan Roosa nauha -kampanjan pinkkiä värimaailmaa.
suunnittelu PR Projektin-
hallinta Vaikuttajat
ja kanavat